Accepterad brandbilen | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brandbilen

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Användarnamn: brandbilen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325380691/

Vad är din discord tagg? Brandbilen#4152

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? FearRP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var både felaktig och rättvis då det var två olika tillfällen jag blev bannad för. Första gången var då när jag hade en kille med pistol i nacken och en kompis framför. Själva "fearrp" då skedde då jag råka dubbelklicka min mus då jag skulle gå in i FiveM från discord och råkade då slå till min kompis vilket tydlingen uppfattades som att jag försökte slå killen med pistolen. Andra tillfället skedde då de gav mig sin gun och bad mig fylla på skotten vilket jag gjorde och det gjorde jag i förrådet där bara en kan vara i taget och det finns inga fönster in. Jag gick då ut och försökte skjuta dem vilket var dumt och eftersom dem var övertaliga och det gjorde det till fearrp.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att jag inte skulle försökt skjuta dem och gjort bättre fearp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att bli bättre på fearrp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka