Nekad LINUS321 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LINUS321

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838065413/

Ditt Hex-ID: steam:110000134522905

Vad är din discord tagg? big_mike123

Vem var det som bannade dig? Jag kan inte själv se vem som bannade mig , men jag pratade med en Helper som sa att jag blev bannad av Philip för att jag var inkapabel. Har ingen bild då jag fortfarande kommer in på servern.

Bild på banmeddelande: dm3X240X4794BdTgLUXKQS0AAAAASUVORK5CYII.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Denna ban skedde några år sedan, då jag inte tog RP så seriöst. Jag lallade bara runder och spelade inte inom serverns regler. Så därför blev jag Blacklistad, på grund av att jag var inkapabel att följa reglerna. a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag minns det, så var det så att jag blev kidnappad av maskerade män med pistoler. De omringade mig och riktade vapen, jag valde att slå en av dem vilket är en brytning av FEARRP. Vilket jag då blev bannad för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en rättvis ban som jag förtjänade. Jag följde inte reglerna och spelade inte på det mogna sättet som önskades.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag minns rätt så har jag blivit bannad 3-4 gånger. En gång för lall, en gång för sunt förnuft och det jag senast minns FEARRP.
De här bannsen skedde nog väldigt tätt inpå varandra och Philip valde då att dra slutsatsen att jag var inkapabel. Tittar jag tillbaka så är det inget snack om saken, bannen var förtjänad. Jag är väl precis som alla andra om jag skriver att jag nu har läst reglerna och förstår mina tidigare misstag. Men jag är äldre och klokare och har faktiskt något att spela för nu, då några polare har skapat ett gäng. Jag har aldrig varit mer motiverad att ta RP seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Följt reglerna och tagit de första två bannsen som varningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har väl lärt mig att jag var blåst för två år sedan och förstår inte varför jag spelade RP om jag ändå inte skulle ta det seröst.
Jag förstår även att detta är min andra överklagan, men jag var tvungen då jag kände att jag hade mer att tillägga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Har full förståelse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka