Accepterad brandbilen | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brandbilen

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325380691/

Ditt Hex-ID: 110000115c33653

Vad är din discord tagg? Brandbilen#0001

Vem var det som bannade dig? Sniffax

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft - gick in i gänghus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag omedvetet gick in i ett gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis köpa en bil men min mobil var död så kunde inte swisha. Därför sprang jag till närmsta laddbås på mappen vilket på mappen låg mitt i ett random hus trodde jag. Därmed sprang jag in i huset som var upplåst och blev genast bemött av två beväpnade killar och de började genast skrika till mig att hålla uppe händerna vilket jag gjorde och allt annat de bad om. Jag stod med händerna uppe när personerna helt plötsligt skjöt mig och min kompis som också befann sig i huset. Båda av oss gick med på allt killarna bad om så förstår inte varför de skjöt oss. Sedan låg jag död på marken i ca 2 minuter när jag helt plötsligt blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå att från staffens perspektiv såg det ut som att vi gick in i ett gänghus vilket vi gjorde. Fast som sagt så hade vi ingen aning att det var ett gänghus utan vi trodde det var ett ställe man kunde ladda sin telefon då det var en laddbås ikon rakt på huset. Som sagt så förstår jag staffens val men jag måste faktiskt säga att det var en ban åt det mer felaktiga-hållet. En annan sak jag måste påpeka är att jag tyckte det var lite FAILRP av dem att skjuta oss då deras hus ligger ganska nära piren där massvis med folk hänger och som borde ha hört det. Dessutom finns det grannhus som i verkligheten måste ha hört skotten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Streamsniping vilket var felaktigt. De andra minns jag inte då det var nästan ett år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte gå in i random hus utan att tänka mig för. Men tycker fortfarande det är lite konstigt att det är en laddbåsikon på mappen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt att vara mer uppmärksam var jag befinner mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka