Nekad brandbilen | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brandbilen

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325380691/

Ditt Hex-ID: 110000115c33653

Vad är din discord tagg? Brandbilen#4152

Vem var det som bannade dig? Olle.P

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen bannade mig eftersom att den tyckte jag körde mot för många rödljus i stan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min opel med min kompis nära arbetsförmedlingen och körde runt lite i stan utan att tänka på trafikljusen. Jag körde mot några rödljus utan att tänka på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att min ban var delvis felaktig då det knappt var några spelare inne på servern och därmed ingen att RP:a med. Därför ansåg jag att det inte var nödvändigt att stanna på varenda rödljus. Dock så följde jag andra trafikregler och körde på rätt sida om vägen och höll en bra hastighet. Samtidigt så respekterar jag serverns regler om att köra mot rödljus men i detta fallet tycker jag inte att det var passande med en ban då knappt 20 personer var inne på servern och ingen av dem i närheten av mig. Alltså hade jag ingen att RP:a mig. Då jag inte spelat på servern på några månader så visste jag inte hur strängt det hade blivit med reglerna om att köra mot rödljus. Jag tycker att det var ett för hårt straff och jag anser att det inte hade behövts något straff för ett så pass litet regelbrott som att köra mot några rödljus. Därför tycker jag att jag förtjänar en andra chans på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för FearRP, men det var en felaktig ban. Dock så lärde jag mig lite av situationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart jag hade kunnat göra något annorlunda. Hade jag hamnat i samma situation igen så hade jag varit bättre på att följa trafikreglerna på servern och därför inte köra mot rödljusen så som jag gjorde även fast det inte var några spelare i närheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig hur seriöst servern tar sina regler och jag har lärt mig att respektera det. Jag kommer sträva efter att ta reglerna mer allvarligt och att utveckla min RP.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka