Accepterad bram1312 | Beslut Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bram1312

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Ditt discord namn: br4m1312

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad för typ av beslut gäller det? medlem och krim

Vem/vilka tog beslutet? Gurkludde

Varför tror du själv att beslutet togs? rollerna drogs i samband med permabannen pågrund av rasism som var ett misstag. Där jag bröt mot servern regler

Hur är beslutet felaktigt? Somsagt jag har pratat med gurkludde i support där vi har pratar om problemet. Ifrån loggsen så var bannen rätt men orsaken till det var att jag skrev texten men insåg vad jag gjorde för fel. När jag skulle radera genom att trycka på backspace så råkar jag trycka ner enter istället vilket gjorde att det skcikades ut vilket blev jätte fel. Man kan även se i loggsen att jag skriver direkt efter att jag råkade och att det blev fel

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1364758469370056806/1367927931665649865/IMG_0515.jpg?ex=68165da9&is=68150c29&hm=79334cadef911ba8798e83475c23f142675e87658bfac60bd4466efe1ee30fc9&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Det blir extremt fel det förstår jag och jag har hållt mig ifrån bans en lång period då jag är grön markerad. Jag har lärt mig av mina misstag från tidigare bans och jag har även vuxit upp och förstår hu det påvärkar andra spelare. Just i detta fallet förstår jag till 100% varför jag blev banand eftersom jag faktiskt begitt ett regelfel ovavsett om det var ett misstag eller inte. Men jag förstår även hur fel och problematiskt det blir när man använder sånna ord i ett community som ska vara en till för alla. På unive hör inte rasism hemma det förstår jag med. Men som sagt jag råkade trycka enter istället för att radera då jag har ett 60% tangenbord som ni kan se på länken jag bifogade över. Somsagt jag vill bara försöka få fram att det var ett misstag och jag vill fortsätta hålla mig grönmarkerad och inte bryta mot regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka