Accepterad BRALEFFE | Ansökan till Servervakt [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRALEFFE

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? firrepirre_

Vad är ditt Hex:ID steam:110000149d553f2

Ange ditt födelsedatum 19 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Tisdag: 08.00- 02.00 ungefär
Onsdag: 08.00- 02.00 ungefär
Torsdag: 08.00- 01.00 ungefär
Fredag: 08.00- 03.00
Lördag 11.00- 04.00
Söndag 09.00- 04.00

Sen på vardagar osv så kommer jag kunna spela
Måndag: 16.00-00.00
Tisdag: 15.00- 23.30
Onsdag: 16.00- 23.30
Torsdag: 15.00- 23.00
Fredag: 14.00- 02-04.00
Lördag 10.00- 03.00
Söndag 10.00- 23.30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlen i 1 månad om inte mer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 14 gånger genom alla åren. Men efter min senaste ban har jag lärt mig något. Så jag har ej blivit bannad sedan 2022. https://cdn.discordapp.com/attachments/1211830216712790056/1218544085351141470/image.png?ex=66080c9d&is=65f5979d&hm=d7c063ef6a82abfafae7c47676272632f606419dd075050399ebf74c1733ea2f&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som tar hand om servern och hjälper staffsen med att banna folk och hålla koll på servern så att den fungerar så att det inte är folk som lallar tex. Om man ser folk lalla så ska man kicka eller banna direkt det beror på vad dom gör. Sen så ska också servervakter hålla koll extra noga och verkligen vara noga med hur dom bannar. Och liksom vara berädda på att ta folks idn in game. Servervakter ska ta hand om servern precis så som Helpers gör. Servervakter är som förebilder för medlemmar och när man är som en förebild så ska man visa sig bra och inte dålig så som att abusea då kommer dom tycka helt annorlunda så man måste vara en förebild för alla. En servervakt ska banna dom som gör fel eller kicka sedan ta det till supports/högre uppsatta så får dom längre straff. Man ska vara en förebild som servervakt och våga göra saker, Ifall man skulle råka banna fel och inte har klipp så är det bara att hoppa support och be om att han ska få unban svårare än så är det inte. Jag har aldrig varit innan så att det skulle vara roligt att få hjälpa servern. Dom ska vara som förebilder för medlemmarna osv. Och inte abusa det. Dom ska ta servervakt på riktigt och seriöst och våga visa vad dom går för.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag tar rpn seriöst. Jag är noga med mina beslut jag är redo för att banna om folk gör fel sen skicka in den i en kanal där jag visar hur dom gjort fel så kommer dom tillslut höja bannen eller inte. Jag kommer vara extremt aktiv. Jag vill få bort alla lallare från servern och göra den så bra som möjligt och få bort folk som bryter mot era regler och dom som inte kan rpa. Jag kommer även skicka in klippsen till en kanal där staffsen får göra ett beslut om deras ban ska höjas eller inte. Isåfall efter ifall dom gör något som inte är okej om jag vill få dom bannade längre. Jag kommer försöka med väldigt mycket för att göra unive till en bättre plats så fler personer kan spela och känna att den här servern har inget lall och ass bra rp. jag är också väldigt väldigt aktiv då jag spelar varje dag minst 5 timmar + och på det sättet kan jag hjälpa mer och göra så att rpn blir bättre och alla lallare försvinner. Jag ser också jätte många lallare när jag är ute i staden eller uppe i sandy då folk bara liksom håller på och lallar och förstör för servern. Det finns även många lallare på piren. Jag vill kunna få bort alla lallare och göra så att unive blir bättre med väldigt bra rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man använder sina commands för att kicka och banna och revva utan att någon har gjort fel, Samt att man abusar typ kick/ban commanden i ett scenario där typ någon gör fel så kickar man i scenariot vilket man inte ska göra. Man ska isf ta det efter scenariot och inte banna/kicka i scenariot. Det är någon sammanfattning om hur korruption är.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka