Nekad brakille | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brakille

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hevzi Morina

Vad är ditt discord namn? Brakille

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2001

Berätta om din karaktär. Mikael Tenezos växte upp i en barndom präglad av ekonomisk osäkerhet och brist på stabilitet. Hans föräldrar kämpade med drogmissbruk, vilket gjorde hans uppväxt svår och osäker. Denna tuffa miljö formade Mikael och utvecklade en stark överlevnadsinstinkt hos honom, men den ledde också till att han kände sig isolerad.

Under tonåren, i ett försök att hantera den ekonomiska pressen och sin egen känslomässiga stress, halkade Mikael in på en kriminell bana. Han började med småstölder, vilket snabbt ledde honom in i ett nätverk av kriminella. Han blev involverad i bilstölder där hans tekniska kunnande blev både en tillgång och en belastning. Mikael var känd för sin förmåga att manipulera och modifiera fordon för kriminella syften, vilket gjorde honom till en värdefull medlem inom de kriminella kretsarna.

Trots den framgång han upplevde inom den kriminella världen, var det aldrig en livsstil han var stolt över. Han kände sig ofta splittrad mellan sitt kriminella liv och sin dröm om att starta ett hederligt företag. När en större operation gick snett och ledde till en dramatisk konfrontation med rättsväsendet, insåg Mikael att det var dags att vända blad och försöka skapa ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en välutvecklad karaktär som ger engagerande rollspelsmöjligheter. Mikaels kriminella bakgrund och hans vilja att förändra sitt liv kan skapa spännande scenarion och interaktioner med andra spelare. Jag vill bygga goda relationer och skapa en positiv och rolig spelmiljö genom att vara aktiv och hjälpsam.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att gynna båda parter betyder att man inte bara tänker på sin egen karaktär utan också ser till att den andra spelaren har en bra upplevelse. Det handlar om att skapa situationer där båda kan utvecklas och lyckas, istället för att bara fokusera på att vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. RDM (Random Deathmatch) betyder att man dödar eller slår andra spelare utan någon bra anledning. Typ om du bråkar med nån och direkt börjar slåss istället för att snacka, så är det RDM. COPBAIT innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet på ett onödigt sätt. Ett exempel är om du kör mot rött ljus när en polis står bredvid dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat mycket rp innan och kollat på många streamers också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser verkligen fram emot att gå med i servern och bidra till en bra spelupplevelse.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka