Brakan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/3445566797344/
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kör för fort vid torget alltså från fleeca bank upp till sandy avfarten.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde fort förbi fleeca bank och efter fleeca bank så svängde jag höger och körde förbi torget garaget sen fortsatte jag förbi sjukhuset och körde på östa motorvägen när jag körde förbi fängelset så tänkte jag köra upp vid sandy uppfarten och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt mitt fel eftersom jag körde för fort och jag vet själv att man inte ska göra det.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag hade blivit bannad här innan så tror jag hade varit mer på att inte köra så fort och stanna vid rödljus eftersom det gör man irl.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra lungt och försiktigt och inte köra full gas hela tiden utan faktiskt tänka på sunt för nuft. skulle jag ha gjort så irl nej antagligen inte. men det tänkte jag inte på just där och då.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att köra försiktigt och hålla hastigheten runt stan och på motorvägen. Om ni nu väljer att unbanna mig så skulle jag inte köra så fort i stan och stanna vid dom flesta rödljusen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kör för fort vid torget alltså från fleeca bank upp till sandy avfarten.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde fort förbi fleeca bank och efter fleeca bank så svängde jag höger och körde förbi torget garaget sen fortsatte jag förbi sjukhuset och körde på östa motorvägen när jag körde förbi fängelset så tänkte jag köra upp vid sandy uppfarten och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt mitt fel eftersom jag körde för fort och jag vet själv att man inte ska göra det.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag hade blivit bannad här innan så tror jag hade varit mer på att inte köra så fort och stanna vid rödljus eftersom det gör man irl.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra lungt och försiktigt och inte köra full gas hela tiden utan faktiskt tänka på sunt för nuft. skulle jag ha gjort så irl nej antagligen inte. men det tänkte jag inte på just där och då.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att köra försiktigt och hålla hastigheten runt stan och på motorvägen. Om ni nu väljer att unbanna mig så skulle jag inte köra så fort i stan och stanna vid dom flesta rödljusen.
Har du läst våra regler? Ja