Nekad Brakan | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brakan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/3445566797344/

Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0

Vad är din discord tagg? Brakan#6568

Vem var det som bannade dig? Noel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kör för fort vid torget alltså från fleeca bank upp till sandy avfarten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (Jag har dyslexi) Jag körde fort förbi fleeca bank och efter fleeca bank så svängde jag höger och körde förbi torget garaget sen fortsatte jag förbi sjukhuset och körde på östa motorvägen när jag körde förbi fängelset så tänkte jag köra upp vid sandy uppfarten och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel att jag körde för fort i stan och inte stannade vid röd ljus.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skulle nog inte göra något sånt här dumt utan jag skulle nog tänkt på hur jag körde i stan och inte bara köra och inte tänka på hur fort det går.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag kom till fleeca bank i torget så skulle jag inte kört så fort och sen när jag körde på höger förbi torget garaget och därifrån körde jag väldigt fort tror det var över 200 km.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra om det och sen att tänka på hur man kör i stan och på motorvägen och sånt.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top