Brakan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/3445566797344/
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kör för fort vid torget alltså från fleeca bank upp till sandy avfarten.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (Jag har dyslexi) Jag körde fort förbi fleeca bank och efter fleeca bank så svängde jag höger och körde förbi torget garaget sen fortsatte jag förbi sjukhuset och körde på östa motorvägen när jag körde förbi fängelset så tänkte jag köra upp vid sandy uppfarten och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är helt och hållet mitt fel eftersom jag bara körde för fort i stan och inte tänkte på hur fort jag körde
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade tänkt mer på vad jag gör på servern och inte ska köra över 200 km/h i stan det gör man ju inte irl eller kanske om man är väldigt kriminell och har snuten efter sig. men nu var det så att jag inte hade polisen efter mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat vid alla röd ljus som jag körde förbi och sätta hastighets gränsen på 80 sen när jag var på motorvägen så kanske jag skulle kunna ta bort den så jag kör lite snabbare där. för det är ganska många som kör för fort på motorvägen irl.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mer om sunt för nuft och att man måste tänka på var man är och inte bara köra så fort det går.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kör för fort vid torget alltså från fleeca bank upp till sandy avfarten.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (Jag har dyslexi) Jag körde fort förbi fleeca bank och efter fleeca bank så svängde jag höger och körde förbi torget garaget sen fortsatte jag förbi sjukhuset och körde på östa motorvägen när jag körde förbi fängelset så tänkte jag köra upp vid sandy uppfarten och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är helt och hållet mitt fel eftersom jag bara körde för fort i stan och inte tänkte på hur fort jag körde
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade tänkt mer på vad jag gör på servern och inte ska köra över 200 km/h i stan det gör man ju inte irl eller kanske om man är väldigt kriminell och har snuten efter sig. men nu var det så att jag inte hade polisen efter mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat vid alla röd ljus som jag körde förbi och sätta hastighets gränsen på 80 sen när jag var på motorvägen så kanske jag skulle kunna ta bort den så jag kör lite snabbare där. för det är ganska många som kör för fort på motorvägen irl.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mer om sunt för nuft och att man måste tänka på var man är och inte bara köra så fort det går.
Har du läst våra regler? Ja