Brakan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/3445566797344/
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde för fort förbi torget tror det gick runt 200 km/h
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med en 2007 Saab 9-5 150hk Kombi jag kom ifrån marja-lisa hästberg bil & motor AB och körde förbi fleeca banken vid torget och sen tog jag en högersväng mot östra motorvägen och körde väldigt fort hela vägen fram till sandy där jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt och hållet mitt fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då tror jag att jag inte skulle göra så som jag gjorde utan då hade jag nog tänkt på det mer det var ett halv år sen jag körde på en sån här server och det är därför jag inte tänkte på det jag är van med troll serverar där det inte finns så många lagar och staffs bryr sig inte vad man gör. men nu vet jag iallafall vad jag ska tänka på till nästa gång och kommer inte gör om det. för det vore väldigt dumt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då hade jag tänkt på att inte köra så fort vid torget utan att jag ska faktiskt hålla hastigheten och inte bara köra full gas överallt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att stanna vid dom flesta röd ljus och inte köra 200 km/h i stan.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde för fort förbi torget tror det gick runt 200 km/h
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med en 2007 Saab 9-5 150hk Kombi jag kom ifrån marja-lisa hästberg bil & motor AB och körde förbi fleeca banken vid torget och sen tog jag en högersväng mot östra motorvägen och körde väldigt fort hela vägen fram till sandy där jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt och hållet mitt fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då tror jag att jag inte skulle göra så som jag gjorde utan då hade jag nog tänkt på det mer det var ett halv år sen jag körde på en sån här server och det är därför jag inte tänkte på det jag är van med troll serverar där det inte finns så många lagar och staffs bryr sig inte vad man gör. men nu vet jag iallafall vad jag ska tänka på till nästa gång och kommer inte gör om det. för det vore väldigt dumt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då hade jag tänkt på att inte köra så fort vid torget utan att jag ska faktiskt hålla hastigheten och inte bara köra full gas överallt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att stanna vid dom flesta röd ljus och inte köra 200 km/h i stan.
Har du läst våra regler? Ja