Brakan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/3445566797344/
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde för fort
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med en ny bil tror det var en sab 9-5 150 hk och då körde jag förbi torget i en väldigt hög hastighet för jag tänkte inte på hur fort jag körde och var jag körde sen fortsatte jag på motorvägen sen vid sandy avfarten så trodde jag att mitt spel krashade men jag blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde helt klart fel men nu vet jag vad jag inte ska göra i framtiden.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror nog att jag inte skulle fått en till sån här ban för man lär sig efter första gången iallafall jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat till jag var på motorvägen innan jag körde så fort vilket man kanske inte ska göra på motorvägen heller men där är det inte mitt i stan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste tänka på vad man gör när man kör i stan och inte bara att köra utan man måste stanna vid röd ljus sen att man inte ska köra så fort.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011c3597b0
Vad är din discord tagg? Brakan#6568
Vem var det som bannade dig? Noel
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör inte så fort i stan det är sunt för nuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde för fort
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med en ny bil tror det var en sab 9-5 150 hk och då körde jag förbi torget i en väldigt hög hastighet för jag tänkte inte på hur fort jag körde och var jag körde sen fortsatte jag på motorvägen sen vid sandy avfarten så trodde jag att mitt spel krashade men jag blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde helt klart fel men nu vet jag vad jag inte ska göra i framtiden.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror nog att jag inte skulle fått en till sån här ban för man lär sig efter första gången iallafall jag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat till jag var på motorvägen innan jag körde så fort vilket man kanske inte ska göra på motorvägen heller men där är det inte mitt i stan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste tänka på vad man gör när man kör i stan och inte bara att köra utan man måste stanna vid röd ljus sen att man inte ska köra så fort.
Har du läst våra regler? Ja