Nekad Braiten | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braiten

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oggeking#2830

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Jag om jag ska berätta lite om min karaktär han heter Jackob Andersson Jackobs pappa var miljarder och drev många rika före tag och hans mamma tog hand om mig och gjorde allt i hemmet. När jackob var bara 12 så dör hans föräldrar när dom är på en fin restaurang så blir dom mördade och efter det så hamnade jackob på ett social boende och han var så bortskämd när hans föräldrar levde så han ville flera gånger ta livet av sig men personalen på boendet stoppade honom men det var väll tur ändå för idag är han 22år och har ett stort bil intresse när han var liten så hade hans pappa väldigt fina bilar men när han kom till det social boendet så kunde han ju inte ha såna bilar men då så var han varje dag och titta de på alla fina bilar och hans dröm bil är en Audi rs6.
Men han har också alltid drömt att vara polis men innan det vill han jobba på Securitas och det passar ju bra nu när han har tagit b körkort och allt. Det var en liten historia om Jackobs liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serven att inte bryta några regler och vara så realistiskt man bara kan. Och jag kan också hjälpa folk att tjusa om dom inte har någon bil och så vidare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario betyder att man ger Möjligheten att förstöra motpartens resurser som ger konfliktparterna en surrogat tillfred ställelse.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom sociala medier

Nekad, plagiat på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka