Nekad BRÖD | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRÖD

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881303979

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? BRÖD#3766

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Amir Rassi bor i Multistaden, jag är en trevlig person men är från Tyskland.
Jag lever som kriminell i denna stad och har en bror som heter Namir Rassi, När jag och Namir var 18 år gamla så flyttade vi till Sverige för att vi var efterlyssna i Tyskland,
Våra föräldrar dog i en olycka i Kiel Tyskland genom att bli överkörda av en lastbil. Jag och Namir har dödat han för att få det vi ville för att kunna må bättre av det som hände. Jag är 20 år gammal bor i Sverige och mina erfarenheter är att jag är en bra hitman och kriminell support, Jag och Namir har leevt med varandra hela vårt liv och kommer göra det tills vi dör. Jag har aldrig haft ett riktigt jobb förutom kriminaliteten och kommer fortsätta så tills grisen sätter mig för livstid.
Jag är en kille man inte vill bråka med för då jävlar kommer det hända saker, jag tar också helt den lätta vägen ut och kommer se till att det fortsätter så. Namir kommer alltid stå vid min sida och kommer skydda mig lika mycket som jag skyddar honom.
Jag bor nu i Multistaden och kommer göra det för resten av mitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli White listad för att jag har börjat ta RP seriöst och kommer fortsätta så och jag har många timmar på FiveM 978 timmar totalt, och jag ska RPa och lyssna på alla admins och Följa alla regler det bästa jag kan och hade varit jätte tacksam om ni White listar mig.
Jag bröt mott en regel och kommer inte göra om det igen för denna server betyder mycket för mig för att alla mina vänner spelar på den och älskar era Skripts och allmänheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har många timmar på FiveM och tar RP seriöst och alla regler följer jag, Jag är en person som kan bli sur ibland men jag kommer se till så jag sköter mig bra och aldrig kommer bryta mott era regler.

Hur hittade du Multistaden? Alla mina kompisar rekommenderar denna server och jag hade jätte Järna fortsätta spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min karaktär är att han ska leva livet och vara Kriminell och tillsammans med mina vänner visa vem det är som bestämmer. Jag RPar också med min bror som vi är IC, och detta är den perfekta staden för mig att RPa seriöst och kommer fortsätta så.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan server och Multistaden är den ända servern som jag tycker om för alla på denna server är så bra RPare och jag hoppas värkligen ni förstår mig när jag säger det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka