Nekad BRÖD | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRÖD

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881303979

Ditt Hex-ID: 110000136e5edab

Vad är din discord tagg? BRÖD#3766

Vem var det som bannade dig? Zensy Bannade mig.

Hur lång tid var din ban? 5 Dagars ban på FiveM servern, fast är permanent bannad på eran discord server och vill Järna bli Unbannad på den.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: VDM -Zensy.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för dåligt beteende och för jag gjorde fel i FiveM,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börjar med att jag och en kompis körde runt i en porsche och sen kommer det en pick-up bil och kör rakt in i oss och sen så åkte vi till Dödspatrullens och hämta våra Truckar, och letade upp killen som körde in i oss, och så hittade vi han och gjorde en scenario där vi tar fast han med våran bil/Truck/kör över bilen, fast då från ingenstans så hoppade han ut så att det blev VDM, Sen så blev jag bannad från discord servern och FiveM servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att båda gjorde fel, både jag och han som körde in i oss i 200KM cirka i timmen, Fast det var också mest mitt fel för att jag körde in i hans bil och han hoppade ut men jag tycker inte det var ett felaktigt ban men jag tycker inte jag borde ha blivit bannad från discord servern, och ja jag gjorde fel med denna server älskar jag och kommer se till så det inte änder igen och kommer inte ta min ilska IC/In Character.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång tidigare av misstag men jag hoppas verkligen inte det på värkar denna banöverklagan, I förra bannen så råkade jag slå en kille så han dog, alltså slog jag han en gång och han dog vilket inte var meningen fast jag pratade med en admin om det och han sa att det var ok för att jag gjorde ett misstag den gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag, I denna ban så borde jag inte ha tagit ut min ilska IC och kommer inte göra det i framtiden och jag borde aldrig ha kört på hans bil från första början, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt...
Jag önska jag aldrig gjorde misstaget alltså.
Och jag vill jätte Järna bli unbannad på eran discord server och Göra det som är rätt och börja om från nytt.
Så jag säger här och med '' Förlåt mig ''
Om det skulle vara så att jag blir unbannad på eran discord server då heter jag ( BRÖD#3766 )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Jag har lärt mig att ilska ska man absolut inte ta ur sig IC och att inte göra om mina misstag.
Och jag har bestämt mig att Börja om från nytt så jag blir en annorlunda person för eran skull.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka