Accepterad BPGW | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BPGW

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? bpgw1998

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Suleiman, Sulle kan man kallas. Sulle växte upp i Stockholm, i en förort i en kriminell familj. Och har befunnit sig i ett kriminellt sammanhang så länge han kan minnas, han har varit inlåst 2 gånger, 1 gång gorvt narkotika brott och en gång normal graden. Nu har han precis kommit ut från fängelse och vill ändra sitt liv, men inte sluta med brott han vill växla upp kriminaliteten och ta det till nästa steg, förhoppningsvis styra sitt egna gäng inom kort. Han är väldigt trevlig och lojal, men är man olojal så ska man ångra sig, han slår hårt tillbaka. Han är 181 cm lång, och i bra form tränar mycket för att ta hand om sig. Tidigare narkotikamissbruk men insåg att det är inte vägen till framgång, party knarkare nu och gillar absolut kokainet för att höja stämingen. Älskar klockor, smycken, snabba bilar och tjejer. Kommer spela en kriminell karaktär, som har som mål att sätta upp en vit fasad och ha en stor roll i den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med min karaktär och den jag är, jag är omtänksam och gillar att hjälpa folk och kommer bemöta folk med respekt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man låter scenariot spela ut sig så som det är, och förändrar ej något orealistiskt det är roleplay och ska vara realistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM, powergaming osv..

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte mycket men lär mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har levt ett liv likt den karaktär jag beskriver på utsidan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka