Nekad bozow7887 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bozow7887

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 20 Augusti 2010

Vad heter du på discord? Bozow7887

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag tror att jag har 30-40 timmar i fivem.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att försöka vara aktiv varenda dag som jag har möjlighet att spela på i Unive fivem.

Vad heter du? Min karaktär heter Brya brandis.

Hur gammal är du? Min karaktär är 23 år gammal och är född år 1999.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är simkunnig och jag har varit det nu i 17 år. När jag började simma i simskola så var jag för bra för min klass så jag flyttades 3 steg högre upp, så jag började simma i tävlingar och jag vann 11 guld medaljer,16 silver och 1 brons under hela min karriär som var 9 år lång. Jag har både simmat i pooler, hav och sjöar.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag tycker om att hjälpa folk som är i nöd och fara. Jag vill också bidra med att samhället är tryggt och säkert för människor att bo i.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är viktigt att man ska kunna samarbeta och kunna prata med varandra, kunna lugna ner folk som är skadade eller som är i fara och så tycker jag att det är viktigt att man ska kunna kalla på förstärkning om man behöver hjälp eller om det är ett brott som jag och mina kollegor inte kan styra själva så ska vi kalla på förstärkning.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är ett väldigt svårt yrke för man måste vara lugn under olika situationer och kunna hålla andra personer lugna när det begår ett brott. Man måste också vara mogen och tålmodig under olika situationer som bank rån eller vilka rån som hälst.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har inga tidigare erfarenheter men jag har en kompis som är polis och har berättat mycket om hur det är att vara polis.

Hur är du som person? Jag som person är väldigt snäll, omtänksam, gillar att hjälpa folk som är i både nöd och fara, är väldigt bra på att underlätta stress och tänker på allas bästa i samhället så att det är tryggt för folk att bo där.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det är inget som ni behöver veta om mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka