Accepterad bozow7887 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bozow7887

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199303741638/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Brya som i spelet.

Vad är ditt discord namn? Bozow7887#4110

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Brya Brandis han är 23 år gammal. När min karaktär var barn så levde han i en helt normal familj mamma jobba som politiker och pappa som polis. Jag var det enda barnet som de hade så de hade väldigt höga förväntningar på mig i skolan och både efter jag sluta skolan. Under skoltid var jag duktig jag lyssnade på läraren och antecknade vad hon sa, så jag var en bra och duktig elev. Jag hade inga vänner ända tills en dag var edet en ny kille som började i skolan vi satt bredvid varandra vi prata vi hängde på rasterna och så blev vi vänner. Sen separerades vi vi gick till olika universitet och där började mitt liv i polis universitetet. Men det ända problemet var att Min mamma ville att jag skulle bli politiker men jag ville bli en polisman som min pappa, för jag tycker om att hjälpa folk som är i både nöd och fara och så lovade jag min pappa att jag skulle bli polis en dag och det är det jag försöker uppnå med denna resa, jag ska följa min pappas fotspår.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ör att jag har spelat ganska länge nu på den här servern och det har varit toppen, och då har jag velat bli medlem i unive så att rp blir roligare för mig och andra. Man kan också göra fler saker när man blir medlem som t.e.x man kan bli polis, brandman och en massa andra saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med den bästa rp som jag har i mig så det blir roligare för både mig och andra att spela på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att förstöra motpartens resurser som ger konfliktparterna en surrogat tillfredställelse.

Hur hittade du Unive? Jag har flera kompisar som spelar på denna server och rekommenderat att jag ska testa spela på unive, så jag testade och det var jätte roligt och så söker jag för att bli medlem nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka