Accepterad bozow7887 | Ban överklagan [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bozow7887

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199303741638/

Ditt Hex-ID: steam:11000015013d0c6

Vad är din discord tagg? Bozow7887#4110

Vem var det som bannade dig? det var Amo_147

Hur lång tid var din ban? Min ban är en hel dag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det stod lall, slår folk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte bara för att jag slog ett slag på en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var det typ 6 personer som slog mig och jag sprang i väg men de fortsatte slå mig så när jag fick chansen att så så slog jag ett slag och så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite både och för det var 6 personer som slog mig och så slog jag bara ett slag så blev jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I början när jag spelade viste jag inte reglerna och då blev jag bannad och jag har lärt mig nu vad som är rätt och fel så jag inte gör om samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde försöka springa där ifrån men när jag gjorde det så slog dem mig bara så jag visste inget annat att göra utan att ha själv försvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att undvika konflikter som pågår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka