Nekad Boycube | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Boycube

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/boycube

Ditt Hex-ID: 1100001075f80c3

Vad är din discord tagg? Kostopoulos P#0696

Vem var det som bannade dig? PN14

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare och byt kläder

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var en bugg med min karaktärs kläder och ansikte så kläderna kolliderade med varandra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick från torget till parkeringshuset och skulle hämta min bil, där kom det en konversation om vem som skulle ta ut sin bil först vilket blev jag. Efter det så hoppade jag in i min bil och en person bad om skjuts vilket jag nekade till och körde iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycka att det är en felaktig ban då det var en bugg i systemet vilket jag ej kunde påverka och därav blev felaktigt bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var att jag utav misstag slog min vän och fick en ban på 10 plus dagar (var längesen kommer inte riktigt ihåg). Utav den bannen lärde jag mig att vara försiktigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte så mycket på tal av att det är en felaktig ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Egentligen inte något alls då det var ett fel i systemet vars jag ej kunde påverka och blev därav felaktigt bannad

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka