Nekad bovve11 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? bovve11

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Svensson född 1956

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam, pratsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Göran är född i finland år 1968 den 14 April och borde i ett rött litet hus med sin mamma och pappa. Men det tog inte lång tid innan hans mamma skulle dö för att en råta hade bitit i några elkablar så huset bran ner till grunden. Och efter det så började hans pappa dricka väldigt mycket vilket gjorde att han blev väldigt sur och fick snabbt sparken ifrån hans jobb, efter det så rymde göran hem ifrån. Efter han hade dragit hemifrån så va han tvungen att bo på gatan, vilket gjorde att han fick ett dåligt ursprung, så han samlade ihop tillräckligt med pengar så att han kunde flyta hit, och nu försöker han ändra på hela hans liv och kärna lite pengar till ett hus och träffa några bra kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hjälpsamhet till dom nya spelarna igenom med att ge dom ett litet startkit, eftersom att alla har varit nybörjare och vet hur svårt det är att kärna pengar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska har roligt i scenariet eller hur man ska säga, båda ska liksom har roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det gjorde jag i en annan server så att jag blev bannad från den i 48 timmar, och med det har jag lärt mig att man ska alltid följa lagar och regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja jag har testar andra serverar men unive är mycket bättre, både på rp och texturer som får det att kännas bättre

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt mot varandra, vilket betyder att man ska behandla andra som man själv vill blir behandla. ansvar, vilket betyder att man ska ta sitt egna ansvar inte bry sig vad andra gör. Och att man bara får säga saker som man vet i spelet inte i verkligheten, det kallas för fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv så mycket jag kan och skulle verkligen vilja vara med i serven. Ps har dyslexi så kan vara några stav fel!

Senast ändrad:
Hej @Oliwer11

Jag vill att du utvecklar ALLA frågor

SAMT ändrar så att ditt discord och steam namn är samma

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej @Oliwer11

Jag vill att du utvecklar ALLA frågor

SAMT ändrar så att ditt discord och steam namn är samma

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Behöver det utvecklas mer?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka