Accepterad boutian | Medlem ansökning [Vovis_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kzxx

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198973763780/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Botander

Vad är ditt discord namn? EricB#5122

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karim Khatoune han är född och uppvuxen i mellanöstern och har bott där tills han var 16, med sina två bröder och sin egenstående mamma. han har haft en svår uppväxt eftersom han bodde i ett fattigt land. Mamman var ju som sagt egenstående och fadern lämnade vid en tidig ålder så dem har levt ett svårt och fattigt liv när han blir äldre känner han att han måste bli mannen i huset så han börjar jobba men kriget blir bara värre och värre med tiden. saken blir så pass dålig så dom bestämmer sig för att fly till Sverige för ett "bättre liv" det är en svår väg dit mycket långa resor och lite med mat. när dom väl anländer till Stockholm så får dom bidrag och hyr en lägenhet. Karim märker snabbt att inga vill anställa honom så han väljer att ta den så kallade lätta vägen till snabba para och det leder bara till trubbel hela hans familj åker på det ett stort gäng hotar dom till döds. Karim samlar alla hans gängvänner och ska få revange. och en dag när Karim kommer hem är hans familj borta. dom är mördad.... Karim ska ta revange i det kriminella livet..... Karims styrkor är smidighet med tanke på att han har varit ute mycket som ung en annan styrka att han är bra med vapen med tanke på att han fick vara med i militären vid endast 14 års ålder... Karim är social och trevlig men inte gällande det som har hänt hans familj. Karim vill gärna lära känna nya vänner i staden med tanke på att han är ny där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få bli medlem på servern för att jag har väldigt bra erfarenhet inom RollSpel, Jag har spelat på många andra servrar och det har gått toppen, aldrig blivit bannad eller liknande, Och alltid varit trevlig och mm. Och jag ska även bli medlem för att jag har bra kolla på era regler inom servern tex som rdm, vdm, copbait, metagaming, combat, power gaming och viktigaste sunt förnuft

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mitt seriösa Rollspell i servern, jag kan vara hjälpmedel för nya inom servern och även för uttväcklingen av servern jag kan även tänka mig jobba som polis för att hjälp folk om dom behöver hjälp i staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan spela med seriös Rollspelande, Jag kan skjutsa folk och jag få betalt då tjänar jag på det eftersom jag får pengar och dom får skjuts dit dom ska, Jag kan sälja bilar då tjänar folk på att de får sitt fordon och jag tjänar pengar på det

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på twitch från bland annat Cosmo BT men har även sätt det mycket på tiktok och youtube och från många vänner som spelar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka