Nekad Bounty2 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bounty2

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? tommy_swe2

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Viktor föddes i norra Sverige och växte upp i en enkel familj där det ofta var svårt att få ihop vardagen. Redan som liten hade han det tufft i skolan. Han mådde ofta dåligt, var arg och hamnade ofta i bråk med andra. Till slut skickades han hem från skolan eftersom han inte kunde bete sig. När Viktor var 12 år gammal förändrades hans liv plötsligt. Hans föräldrar dog i en olycka, och han fick veta det genom ett samtal från sjukhuset. Trots det blev Viktor inte särskilt ledsen, eftersom han kände sig övergiven av dem redan innan. Han tänkte mycket på det den kvällen. Efter olyckan flyttade Viktor in hos sin mormor. När han blev 15 tog han mopedkörkort och började köra runt lite då och då. När han var 16 år dog hans morfar, och Viktor fortsatte att bo med sin mormor. När Viktor fyllde 18 började han ta körkort för bil. Han fick ärva sin mormors och morfars gamla bil eftersom mormor var för gammal för att köra längre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med det enkla som bra rp och bra scenarion och min kundskap av servern och rpn!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man medvetet gör något som hjälper den andra att vinna istället för att själv försöka vinna. Det kan vara en strategi för att kanske få en fördel senare eller för att undvika att förlora ännu mer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Power gaming: När du te.x krockar och icke rpar på det ! Som super krafter, Combat loggning du lämnar under scenario för att unvika tt fölora pengar eller vapen!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört fivem i 4 år, Men har inte så mycket att säga mer en att jag kan bete mig bra i rp!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja

Nekad.
Anledning: Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka