Nekad Bou | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bou

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113808788/

Ditt Hex-ID: 110000144c1ab94

Vad är din discord tagg? Bou.#2726

Vem var det som bannade dig? ARiGAT0

Hur lång tid var din ban? 35 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp fear rp combat logg står det.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning varför jag blev bannad har försökt skriva till mods men inte fått någon respons.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle precis köpa en tesla model x kan vara en anledning varför jag vart bannad han som jag köpte teslan av råkade slå mig i ansiktet och jag ramla ner på marken och stönade i micken och efter ett tag så ställde jag mig upp men endå crouchade och fick alvedon. Sen åkte jag till sjukhuset men hann inte komma ditt innan jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet ej kan varit mitt fel men tror han såg helt fel för att det var inte fail rp för jag gjorde som man ska göra stöna och göra ljud som man har ont.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick ban engång för att jag vdm:a en kille för han hade en ak-47 och hotade mig, jag gjorde väldigt fel där men var ganska stressad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle kunnat väntat på att någon ringde ambulansen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte, inte så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka