Accepterad BottenXC | Medlem ansökning (demetri), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Åsgårdh

Vad är ditt discord namn? XC#1337

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl Vikström och är 22 år gammal och 180 cm lång. När Carl föddes stack hans pappa så Carl blev helt ensam med sin mamma. Carls mamma hade det svårt med ekonomin och vissa gånger hade de ej råd med mat. Carl hade det svårt i skolan redan som ung, han bråkade med lärare och elever. När Carl var 14 år gick hans mamma bort i lungcancer. Socialen tog Carl och skickade honom till behandlingshem. Carl trivdes ej vid behandlingshemmet ich efter han hade bott där i drygt ett år hade han fått nog.... En natt bestämde sig Carl för att smita och aldrig komma tillbaka. Carl var tvungen att hitta någonstans att bo så han letade ich letade, men hittade ingenstans att bo. De första nätterna sova han på gatan och tog mat från papperskorgar ich liknande för att kunna äta något... En dag bestämde sig Carl att gå iväg mot skogen för att leta efter något att äta, efter att ha gått en bra bit in i skogen ser Carl eb övergiven container. Han tog initiativ och gjorde i ordning cornatainen och efter ett tag kunde han använda den som sin bostad. Carl behövde tjäna pengar på något sätt ich eftersom han inte hade någon utbildning, och var inge vidare i skolan så var han tvungen att syssla med olagligheter. Redan som 16 åring becknade Carl tobak och droger och sålde det vidare, efter han hade gjort det ett tag. Kom det fram en vänlig skäl som hade liknade back story som Carl själv. Carl och sin nya polare var med varandra hela tiden, Carl flyttade in hos honom och bodr där. Carl känner inte många, men de han känner står han väldigt nära, han dras lätt med ich följer efter sina vänner. Han gör som de gör...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem eftersom jag har god erfarenhet av RP och kommer bidra till unives community för att få en den bästa och mest realistiska upplevelse man kan tänka sig. Jag kommer vara inne otroligt mycket ( från 13:30 till 02:00) eftersom datorspel är mitt största intresse och fivem är det enda jag spelar. Jag kommer även ta kontakt med många nya spelare och hjälpa dom, för att senare försöka göra att de vill bli whitelistade och göra samma sak som jag gjorde. Att hjälpa folk in till communityn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att så många spelare spelar på den, och dess RP på hög nivå.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om den och han såg cosmo köra på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva in I karaktären så bra som möjligt och kunna spela RP på hög nivå, samt att hjälpa till och bidra till communityn för att få så bra upplevelse av fivem som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hitta enätt bra yrke och en bra roll som passar min karaktär, Att kunna hjälpa andra och hitta nya vänner. Självklart att ha roligt förstås!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar endast på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka