Nekad BottenXC | Chef-jobb ansökan (trygghansa) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Carl

Vad heter du på discord? Gucki#5442

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i över 2år samt medlem över 2 år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer få fart på jobbet, se till att det framförs professionellt och vara aktiv. Anställa nya arbetare och se till att folket sköter sig. Höja ribban och sätta ner foten när någon gör ett fel och kunna åtgärda det. Jag kommer även söka sammarbeten mellan andra jobb som t.ex Mekonomen, Vianor eller Autoexperten. Med ett sammarbete skulle det locka mer folk att besöka oss eller börja jobba, då när man har sammarbeten får man olika förmåner o.s.v. Jag skulle även gå till polisen och prata med ledningen där och att de ska vara noga och alltid kolla om bilarna de tar fast är försäkrade, för om de inte är det ska de skicka faktura, och då kommer fler folk att försäkra bilar för just nu finns det typ ingen anledning om inte polisen tar åtgärder, så det skulle jag bättra på. Då kommer fler personer åka och anv'nda trygghansa, samt att på parkeringen så är det alltid folk vilket gör att det är ett bra läge och har bra poteinal.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom jobbet, jag jobbade på trygghansa för ett bra tag sedan och gjorde det i säkert 2 månader, jag trivdes bra men lämnade jobbet då jag gick med ett gäng istället. Men andra ord har jag bra koll på jobbet. Jag kan jobb-panelen, hur man anställer, ändrar folks roller, ändrar löner, jag kan F6 Meny och är bra på att RPa med /me för att kunderna ska få mer känsla i rollspelandet.

Hur ofta kommer du vara inne? Det kommer variera från dag till dag, men så mycket jag kan, jag siktar på 3h/dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart skulle jag göra det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja (vill även poängtera att jag inte är anställd på trygghansa för tillfället)

såg nyss att det fanns en trygghansa chef så skit i min ansökanb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka