Nekad BottenXC | Ban överklagan [SavmpBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 76561198443257869 (Dec) 11000011cc9e00d (Hex)

Vad är din discord tagg? XC#8656

Vem var det som bannade dig? Kasper.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att dom tyckte att jag drygade mig och inte lyssnade på det dom sa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Servern hade precis startat om, så det var väldigt många personer vid motellet. Jag går ut på parkeringen och ser en lång kö. Den kön leder till där folk spawnar in bilar, när en blå bil spawnades in hoppade jag in i den i hopp om att kunna få skjuts. När jag väl sitter i bilen frågar jag om han kan skjutsa mig, det ville han inte. Jag fortsatte och fråga och sa att det tar inte alls lång tid o.s.v. Han säger ett bestämt nej igen och då hoppar jag ur bilen, strax därefter blev jag bannad...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att visa mer hänsyn i trafiken och inte köra så vårdslöst, samt att inte köra voj på vägarna. Att även inte tjata om att få köpa ett fordon efter stängningstid...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Frågat om någon kunnat fixa skjuts, istället för att chansa att hoppa in i en bil, samt att jag drygade med honom, jag skulle bara gjort som han sa, att hoppa ur bilen med detsamma. I första hand skulle jag inte ens hoppa in i bilen utan att fråga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska fråga folk om skjuts INNAN jag hoppar in i deras bilar. Detta skapar ett mycket trevligare Community samt bättre RP. Om jag blir unbannad kommer jag självfallet inte repetera detta moment, både för att det skapar bättre RP o.s.v, men också att det inte är roligt att vara bannad. Man spelar hellre där och njuter av en trevlig tid...

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka