Nekad BottenXC | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 76561198443257869 (Dec) 11000011cc9e00d (Hex)

Vad är din discord tagg? XC#2677

Vem var det som bannade dig? Bosse.

Hur lång tid var din ban? 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig p.g.a de trodde jag copbaitade vilket jag absolut inte gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe i sandy och åkte runt på min cross och gjorde absolut ingenting, då åkte jag förbi sandy flygplats och såg att det var väldigt många personer där, inklusive polisen. Jag åker fram en bit in mot flygplatsen, och stannar upp kanske 10 meter innan själva landningsområdet för flygplan. Jag ser att en kille i vit står och pratar med en polis på avstånd, jag blev såklart nyfiken och undrare vad som hade hänt. En ordningsvakt kommer fram till mig och ber mig avlägsna från flygplatsen, jag svarar tillbaka lugnt och sansat "självfallet, jag undrar bara vad som har hänt den dära killen i vit". Och så pekade jag på honom, ordningsvakten svarade varför jag undrade det och då svarade jag tillbaka "inget särskilt, set bara ut som han har blivit gripen och undrar isåfall varför". Ordningsvakten berättar för mig att han inte har blivit gripen, utan att en person har kört in i honom och att hans bil gick sönder, och att de nu försöker kontakta falk eller merkonomen. Jag svarade okej, tog på mig min hjälm och begav mig bort ifrån flygplatsen. Jag ser därefter att polis bilen sätter på blåljus och åker full fart ut ur flygplatsen och upp mot sandy, ordningsvakten var då helt själv på flygplatsen, utan ett fordon eller liknande att kunna jaga mig med. Jag börjar därmed åka sakta mot flygplatsen och vill testa att stegra så långt som möjligt, samt att svänga. När jag väl är inne på flygplatsen börjar jag att åka iväg, på bakhjulet sakta och försiktigt, efter ett par meter råkar jag köra på ett osynligt lik, jag såg han inte men kollade ID och såg hans då, jag skriver då i OOC chatten att han var osynlig för mig, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle definitivt från mitt perspektiv säga att den var felaktig. För det första så var tanken med att åka in på flygplatsen ABSOLUT inte att få snutjag eller liknande, jag ville bara åka runt lite med min nya cross som jag införskaffat mig, för det andra var det inte en polis i närheten heller. Det tycker jag är lite konstigt eftersom jag blev bannad för copbait. Om du bosse syftar på att ordningsvakten var en polis så var han längst åt höger nästan inemot flygplans-hangaren, det hän synade jag till när jag begav mig in emot flygplatsen. Om du även la lite märke till vad som hände så såg du tydligt att jag var påväg att vända tillbaka bort från flygplatsen, för att jag saktade ner och svängde ett halvt varv bakåt, och körde lite fram innan jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen tog jag lärdom att inte köra vårdslöshets i trafiken inne i stan, och särskilt inte nära torget, jag lärde mig även att visa mer hänsyn till andra trafikanter och fotgängare. Den andra bannen blev jag bannad för jag tjatade om att få köpa en cross efter stängningstid, som jag hade väntat på ett bra tag, efter den bannen lärde jag mig att inte stå och tjata, utan bara göra som de säger, att återvända nästa dag... Den tredje bannen så hoppade jag in i en bil och frågade om skjuts, väldigt dåligt av mig. Efter den bannen lärde jag mig att fråga först och hoppa in sen... Den fjärde och sista var att jag gjorde ett personrån utan anledning, det tog jag hänsyn till och har aldrig, och kommer aldrig att upprepa igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske valt en annan plats att testa crossen på än kommunens egna flygplats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte åka in på kommunens privatägda marker och åka runt där, utan att ta en bättre plats istället, där ingen och inget störs.

Vill att endast Bosse ska svara på den hära ban överklagan!

Har du läst våra regler? Ja

Hej! BottenXC,

Det var 2st poliser som nyligen hade spärrat av området. och sen åker du och stegrar, och då agerade jag som jag gjorde.

Med vänliga hälsningar,

Bosse - support
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka