Accepterad BottenXC | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d

Vad är din discord tagg? Gucki#5442

Vem var det som bannade dig? Banda

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 79df0a59120b64ba5bde552f7ab07464.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Banda valde att banna mig pga ett slagsmål på sjukhusets parkering, då detta är en offentlig plats och att slåss där bryter mot suntförnuft regeln.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i skottlossning mot ett par fiender och en av mina kompisar hade blivit nedskjuten, jag plockade upp honom och for till sjukhuset då han behövde vård. När jag väl lämnar in honom till sjuksköterskan springer det fram en kille och börjar slå mig, helt utan anledning, därefter springer han iväg och skrattar. Jag störde mig på det eftersom det var tydligt en lallare som RDMade mig endast för att vara jobbig och göra mig arg. Eftersom det var sent på kvällen så var jag väldigt trött och blev arg på honom. Jag slår honom tillbaka en gång och säger något i stil med att inte slå mig igen, då börjar han puckla på mig och matar in slag på mig, jag väljer att slå tillbaka men efter en kort stund inser jag att det kanske inte är så smart då det är ett regelbrott och väldigt omoget. Jag hoppar in i min bil som står precis bredvid mig, där tar jag läkemedel och försöker återhämta mig för att sedan köra därifrån. Helt plötsligt hoppar hans kompis in i passagerarsätet och puttar ut mig från förarsätet och börjar skratta åt mig, han håller i ett basebollträ också vilket gjorde mig lite extra rädd. Den andra killen som står utanför bilen börjar slå mig igen och jag försöker springa iväg då jag ser att mitt HP är väldigt lågt. När jag har avlägsnat från platsen blir jag avstängd för mild suntfönuft för att slåss utanför sjukhuset, bannen var i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättsgiltig bann då jag bröt mot en utav huvudreglerna, suntförnuft vilket är den regeln som RP spelas om. Suntförnuft används överallt och är den regel som gör att RPn faktiskt håller på servern. Utan den skulle det inte fungera.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta av mina tidigare banns var när jag var helt ny till FiveM vilket gjorde att jag t.ex bröt mot OOC ingame då jag inte fattade att det var som "irl", jag kunde till exempel säga att jag laggar in game eller att jag måste starta om mitt spel. Sådant basic förstod jag inte först men jag lärde mig ganska fort, rdm och vdm förstod jag eftersom det ingår liksom i suntfönuft och det hade jag bra koll på. Jag betedde mig som IRL men sade OOC saker IC. Men som sagt har jag tagit lärdom av mina banns, och om jag blir bannad nu är det bara i ett par dagar då jag gjort småfel som jag vet är fel men som jag inte orkar bry mig om för jag kanske varit trött/arg, som i detta fall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte slå honom tillbaka. Bara för att han slog mig så ska inte jag vara lika illa och slå honom tillbaka, jag ska visa mig bättre och bara skita i honom. Skulle han fortsätta slå mig kan jag skicka en report eller ta klipp och hoppa support för att få bort en lallare från servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte låta mitt humör ta över hur jag ska hantera saker IC och att fortsätta hålla mig till reglerna även fast andra gör regelbrott. Bara för att de beter sig som skit ska inte jag göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka