Accepterad BottenXC | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad heter du på discord? Gucki#5442

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet varierar från dag till dag. Det beror vad jag har för planer för dagen. På ett ungefär kommer jag gå ic runt 12 tiden och kan egentligen spela hur mycket jag vill. Jag skulle säga att jag iallafall brukar vara IC runt 6timmar om dagen men som sagt kan det variera till mer eller mindre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/f8376e2ca0fd0dde3a174d3ad7f31aa9

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara ögon och öron för staffs. Att kunna ta hand om mindre ärenden och underlätta deras arbete genom att t.ex kicka eller sv-banna. Därefter kan man hoppa support om man anser att deras ban bör förlängas. Kort och gott kan man säga att man är som en enklare staff eller som namnet heter, en Servervakt helt enkelt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att kunna hjälpa till och underlätta staffsens arbete och kunna få en bättre miljö på servern och få bort alla lallre/problemspelare då de endast förstör för andra. Det är ofta jag befinner mig på allmäna platser där folk lallar / inte beter sig eller liknande och att de ska få en bann, det händer då att staffsen är upptagna med annat och inte kan banna dessa personer då de har större saker att ta hand om. Då kan jag flika in och skicka de på en kick som en varning eller sv-banna för att underlätta för staffsen och hjälpa alla andra spelare som drabbats av "gärningsmannens" rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är att man använder sina förmåner som Serverkvat till något dåligt, såsom self revive, id peak med toggle id elelr kicka/banna andra för att endast få gynning själv eller förstöra andras upplevelser. Ett exempel kan vara att man dör i en skottlossning och att man ressar sig själv, eller att man id peakar och ser folk i en buske som man inte annars skulle sett.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top