BotMelwin | Medlem ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198321448227

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? mellzzorr1#8866

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 1905

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter Melwin Shivo . Melwin är 20 årig kille född och uppvuxen i Hartbrake Citty . Som individ är Melwin en väldigt trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att snacka och träffa nya människor. Men han lever ändå i det kriminella bakom masken. När han föddes så började allt fel och han är väldigt bra på att spela dubbel person de vill säga att han kan leka snäll men egentligen är han lite mer åt det kriminella. Men Han gillar bilar, Speciellt gamla bilar med potential som man kan bygga om. Då han inte är ute och gör lite små bus, så glider Melwin ofta runt med vänner. Melwin har en gammal bil som står i garaget som han även har som ett prospekt på fritiden.
Jag kommer att spela Melwin Shivo som karaktär med en självsäkerhet och framåt drivande personlighet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på rp. jag kommer bidra med bra rp utvecklade och roliga scenarion och Skälv vill jag utvecklas som både för min rp och som kriminell. T.ex kriminal rollen. Den kommer göra så jag kommer få det roligare då jag kan gör fler saker med roligare scenarion. Att jag får WL hjälper mig i staden för utveckling och bättre rp. På sätt och vis spelar jag egentligen inte för pengar eller makt jag skulle bara kalla det bonus med feta bilar/hus osv Jag spelar för rp:ns skull att kunna göra bättre/ fetare / coolare / roligare scenarion. Jag följer även reglerna som står inom servern. jag tycker även det är roligt att ha WL då det öppnas fler möjligheter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gamla minnen. Har spelat innan på unive samt även när unive:s namn var multistaden spelade jag här. Men det är dags att börjas med rp igen och starta upp min karaktär på unive igen.

Hur hittade du Unive? Spelat och varit staff här innan jag slutade med fivem men nu är jag tbx för att rp:a igen och saknat unive så får bli att komma tbx hit.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu är det att få ihop pengar till feta bilar som jag kan fixa så dom blir snygg,, Det är ett mål just nu men större mål är att Jag ska få wl efter det ska jag försöka jobba upp mig så jag kanske kan få kriminal rollen (Eller skaffa mig ett jobb inom bilmekaniker eller liknande) Men om de blir kriminell hållet så kommer dom större målen att jag ska köpa ett gäng som jag kan bli boss över, Köper jag ett gäng kommer dom nog heta något med stil "Diablo" efter det så ska jag och några polare skaffa lite springisar osv. Har egentligen inga mål saker kan ändras men detta är hur det ser ut just nu.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få tbx gamla minnen från förr när jag spelade här. Att försöka hjälpa till så mycket jag kan och skaffa roliga nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag kanske har WL på någon annan server men inte säker. Vi kan göra så om jag kommer till intervjun så kollar vi upp det och är de problem så tar jag bort min Wll/lämnar serven.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes yes.

Tillbaka