Nekad Botlulle | Ban överklagan (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Botlulle

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123305802/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Botlulle

Vad är din discord tagg? ImLucas#7354

Vem var det som bannade dig? 1Alexx och Melvino Ibland när jag försöker joina står det 1Alezz som banna mig och ibland står det Melvino banna mig. Precis nu stod det att en till person banna mig, fattar ingenting

Hur lång tid var din ban? Melvino = 15 dgr 1Alexx = 7 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Frågar om att köpa Kniv på Greenzone Jag har inte äns frågat. Fattar ingenting det är 3 personer som har bannat mig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skulle fråga en person om en sak och sen kommer det en person och kör på dom och då kommer polisen och frågar om mitt id kort och jag sa bara att det inte var jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan åkte på en Voi och jag skulle fråga några grabbar varför min mobil försvann och då kör den andra personen in i dom och då kör iväg och då kommer poliserna och frågar om mitt id kort men då sa jag att det inte var jag som körde in i dom för jag skulle bara fråga en sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte jag som gjorde fel det var den andra personen som körde in. jag fattar inte heller varför jag blev bannad för jag tror de va därför för tydligen har jag 3 banns och de jag tror jag blev bannad för va för någon körde in i folk och trodde att de va jag. Jag vill verkligen bli unbannad för älskar denhär servern har ingenting att spela annars och jag lovar att jag gör inte något dumt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att vara försiktig i trafiken och den ena bannen så var mitt spel buggat så jag åkte in i polisen men i min skärm så va jag bakom dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi hade bakat tillbaks i tiden så skulle jag nog frågat varför han följde efter mig. Det var också poliser bredvid när det hände så jag hade nog sprungit till dom och sagt att en snubbe kör på folk. Och jag vet inte hans namn. Om jag hade haft en video skulle jag skickat den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top