Accepterad Botlulle | Ban överklagan [Adam/Ugglan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Botlulle

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123305802/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Botlulle

Vad är din discord tagg? ImLucas#7354

Vem var det som bannade dig? Det står inte direkt vem som banna mig det står: Failed handshake to server - HTTP 500 När jag blev bannad så stod det vem men jag glömde bort

Hur lång tid var din ban? Förevigt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? CopBait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför de missförstod vad jag skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte efter en polisbil, jag drifta ingenting bara följde efter polisbilen bara för att fråga en sak men sen var det en person som drifta och körde före polisen och jagade och då gasa jag upp för ville följa eter och fråga saken men då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var en felaktig ban för jag ville inget ont jag ville bara fråga en sak.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har mest blivit ban för utan anledning, jag älskar servern och försöker göra den så värklig som möjligt med det är har varit personer som har slagit mig utan andledning sen vill jag ta självförsvar så jag slår tbx och då kommer en polisbil och sen blir jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske leta efter någon annan för jag tror han var ganska upptagen med sitt jobb han hade. jag fattar att det är mycket att göra när man är polis och då kom jag där och störde men jag ville bara fråga en sak.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att fråga andra personer som inte ser så upptagna ut, till exempel fråga en främling eller en som inte ser så upptagen ut.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka