Accepterad botkian | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

botkian

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Vad är ditt discord namn? .kebabsas

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bilal är uppväxt i en ort i stockholm, med min mamma, pappa och två små syskon, men eftersom dem alltid har varit 13 år yngre än mig så har jag behövt hjälpa till mer hemma t.ex hämta dem från dagis och skola när dem inte kan gå hem själva, men de gör jag med glädje då jag gillar att hjälpa till hemma eftersom mina föräldrar hade de svårt när jag var ung. Sedan så har inte jag kunnat hitta på något med dem då vi inte har samma intressen osv. När jag blev 15 år gammal så startar min pappa en bilmekaniker firma som hjälper folk med trasiga bilar för en billig summa, men eftersom de var så billigt att laga bilen hos han så hade han inte råd att betala alla utgifter som han fick in så han fick så mycket ångest så han tog livet av sig själv. Men sen så kommer de till jag ska flytta hemifrån då flyttar jag först till en lägenhet på södermalm men sedan därefter så flyttar jag till staden, för att pengarna inte räckte till i stockholm då jag bodde i en dyr lägenheten som jag inte hade råd med att betala. Men nu så bor jag i staden och mår toppen, har gott om pengar bilar och lever livet nu. Men saknar fortfarande mitt dröm jobb att, att jobba med lyxiga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig och socialt rp med roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för sin egen vinning utan vara helt neutral så att man inte spelar för att vinna hela tiden för då blir de sjukt tråkig rp

Hur hittade du Unive? polare som spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka