Nekad BOTEX | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BOTEX

Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224319434/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b57edca

Vad är din discord tagg? VILLE MOTHER FUCKER#2787

Vem var det som bannade dig? seeray

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? permanent avstängd för scammar don-ansvarig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för jag var dum nog att ta ett dumt beslut att försöka få mig en ped grattis genom en swish som inte var riktig som min kompis sa jag skulle göra. Jag fattar såklart att dem gjorde det dem behövde och allt. Men liksom allt jag gjort senaste året är endast unive unive och unive varje dag none stop. Jag lever för unive och ville som alla andra köpa en fin ped att spela med. Jag frågade min mamma men hon hade inte pengar och var dum nog att inte vänta tills julafton eller min 13 års dag för få pengarna till peden. Så min vän gav mig ett förslag som jag gjorde och fakeade swishen, i don rumm. Jag vet att det jag gjorde var fruktansvärt dåligt gjort och jag ångrar det så mycket nu när jag fattade att jag förlorat min stora hobby, alla mina vänner spelar här och vet inte vad jag nu ska göra längre väldigt deppig...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad? Jag snackade med mina vänner om att jag inte hade råd för vi har ganska lite om pengar jag och min mamma. Så min vän sa han kunde hjälpa mig genom en swish som inte var sann. Så jag fall för det för jag ville så gärna ha den i en lång tid. Jag hoppade donn rum och fick en support "seerey". Efter jag hittat pedden jag ville ha så la jag då en swish bild som inte var sann och blev påkommen av 320. Hädanefter fick jag veta att jag skulle bli permabannad för alltid från unive. Jag sa okey och förlåt direkt sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såklart var det en bann som var helt korrekt då jag försökte göra något fel bara för gynna mig. Men min förklaring är ju att jag blev så frestande för jag ville så gärna ha den så länge. Unive har under 1 års tid vart största delen av mitt liv och ber så hemskt mycket om förlåtesle för det jag gjorde och vill så gärna ha en annan chans. Spelat här så mycket i 1 år och aldrig gjort något större fel i unive. Ännu en gång ber hemskt mycket förlåt för detta jag gjorde och skulle aldrig gjort om det om jag skulle fått en ny chans på unive. Fattar såklart om denna blir nekad men har inget bättre för mig att försöka iallafall. Allt jag vill i livet just nu är att få komma tillbaks och köpa krim och pedd när jag fått pengar med riktiga pengar denna gång!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig haft någon lång bann på unive. Jag har spelat i 1 års tid och när jag började spela och var helt ny fick jag som många andra lite små banns här och där. Jag kunde ju inte direkt reglerna som tex "OOC" och "FailRP" och sprang runt som en klassisk "icke medlem" och lallade och fatta knappt något. Men efter ett tag lärde jag mig med hjälp av nya vänner som man hittade på servern. Därav fick jag inte mer banns när jag spelade och det blev roligare och roligare. Gick med gäng och jadda jadda. Jag har aldrig fått en STOR bann eller permabann under mitt 1 års tid och var ALLTID en trogen spelare som också donerat en del för gäng och bilar. Just nu vill jag bara få en andra chans på denna fantastiska server som jag aldrig kunna byta mig ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle haft en chans att backa tillbaks tiden så hade jag ALDRIG gjort om det dumma valet. Jag skulle inte fallit för iden och frestandet som jag hade och fick. Om jag får en andra chans skulle jag gjort det rätta att fixa pengar och köpa upp allt på rätt sätt på typ jul afton. Jag ber så hemskt mycket om förlåtelse för detta 320 och resten av servern!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har såklart lärt mig mycket av denna bann. Att man alltid ska göra saker man vill få/ha på rätt sätt och inte som jag gjorde denna gång. Jag har lärt mig också hur stor del unive var för mig som jag inte insåg när jag väll hade det. Visst folk säger "det är bara ett spel" och allt möjligt. Men för mig var det mycket mer hela den sammanhållningen vi alla hade och alla minnen och stunder vi skapat under senaste året tillsammans är helt sjukt. Alla dem kvällarna vi suttit och gömt oss i buskar och springit runt tillsammans. Dem minerna kommer jag aldrig glömma och får hoppas på göra mer. Så rättare sagt lärde jag mig en viktig läxa idag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka