- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224319434/home
Ditt Hex-ID: steam:11000014b57edca
Vad är din discord tagg? botex2787
Vem var det som bannade dig? anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? skulle ta upp min telefon och tryckte F2 och då fick jag upp en RPG och då blev jag anti-bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. har ej varit inne på några dagar/ veckor så jag går in och ska ta upp min mobil och trycker F2 då får jag upp en RPG och blir anti-bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då det va pga en bugg
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej då det va pga av bugg
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej har ej gjort fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp
Ditt Hex-ID: steam:11000014b57edca
Vad är din discord tagg? botex2787
Vem var det som bannade dig? anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? skulle ta upp min telefon och tryckte F2 och då fick jag upp en RPG och då blev jag anti-bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. har ej varit inne på några dagar/ veckor så jag går in och ska ta upp min mobil och trycker F2 då får jag upp en RPG och blir anti-bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då det va pga en bugg
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej då det va pga av bugg
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej har ej gjort fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp