Accepterad BOTEX | Ban Överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOTEX

Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224319434/home

Ditt Hex-ID: steam:11000014b57edca

Vad är din discord tagg? BOTEX#2787

Vem var det som bannade dig? icamaxi

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hade tidigare i min unive history köpt vapen av en vän en gång i tiden, sen nu när jag blev helper valde han ta läget att få mig permanent bannad då han också var det. Så blev bannad för tidigare köpt föremål utanför donations rum.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var helper och gjorde staff saker, en helper hoppar in "arvid." och lallar om att jag köpt vapen och skrattar sedan skickar han mig på riktigt. Så en gammal vän till mig som är permabannad skickade bevisen på vad vi 2 gjorde runt Mars innan jag fick "större" roll på servern som ledde till jag fick pbann och indragen alla roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker ej det va en felaktig bann då jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad typ 20 gånger av lite små saker som t.ex VDM,OOC,SUNTFÖRNUFT lite sådant så inget jätte alvarligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat ge fan i att köpa vapen för irl

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp ska aldrig igen köpa vapen för irl pengar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Jag kommer unbanna dig, men ser jag att du nånsin köper föremål för irl pengar igen rycker du för gott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka