Accepterad BOTEX | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOTEX

Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224319434/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b57edca

Vad är din discord tagg? botex2787

Vem var det som bannade dig? crackie

Bild på banmeddelande: bann 3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att han valde att banna mig då jag inte rpa när folk riktade på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade några kidnappade. en av mina grabbar sköt bossen i Dödspatrullen och då sa dem att jag skulle ta henne till sjukan men när jag lämnar huset så kommer det 3 bilar efter mig som dsyncar in i mig med mening jag hoppar ut och riktar och hoppar in igen kör ksk 200 meter blir dsyncad igen och en hoppar ut och skjuter. Jag hoppar ut ksk 3 sek efter och börjar skjuta men han får mig i benet. en går fram och riktar, jag reser mig upp och knockar en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej detta va absolut ingen felaktig bann då det e jag som gjort fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för vdm,sunt,ooc lite sådant som inte e jätte grovt.
kommer ej ihåg allt men har 3-2 p-banns sedan innan som va typ 1 år sedan tbx. har inte gjort några fel sedan 2023 ungefär. detta som jag blev bannad för nu e det grövsta jag gjort på 1 år ungefär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte resa mig upp och försöka skjuta dem som va där.
och ta upp mina händer så hade det varit roligt scenario för oss båda

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut har jag gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart 😃

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka