Nekad BOTEX | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOTEX

Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224319434/home

Ditt Hex-ID: steam:11000014b57edca

Vad är din discord tagg? BOTEX#2787

Vem var det som bannade dig? icamaxi

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hade tidigare i min unive history köpt vapen av en vän en gång i tiden, sen nu när jag blev helper valde han ta läget att få mig permanent bannad då han också var det. Så blev bannad för tidigare köpt föremål utanför donations rum.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var helper och gjorde staff saker, en helper hoppar in "arvid." och lallar om att jag köpt vapen och skrattar sedan skickar han mig på riktigt. Så en gammal vän till mig som är permabannad skickade bevisen på vad vi 2 gjorde runt Mars innan jag fick "större" roll på servern som ledde till jag fick pbann och indragen alla roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en rätt bann absolut, jag hade gjort det. Men om det gjort saken bättre så var det sedan innan jag lallade mer på unive.
Sen när jag blev helper och tog unive seriöst valde då han kontakta arvid när han då är pbannad och "riva upp gamla sår" för få mig perma bannad för det som hände innan jag vart helper.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lite små banns hit och dit, mest när jag var ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort det såklart, men detta var alltså precis när jag vart krim på unive och var inte riktigt seriös på servern. Det var först när jag vart seriös på servern dem tog upp gamla saker för få mig pbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp ångrar mig som fan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka