Accepterad BOTEX | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOTEX

Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ditt discordnamn: BOTEN#2787

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill nu bli staff på servern så kan jag hjälpa till att bygga upp servern + jag vill kunna hjälpa till så mycket jag kan som staff.

Har länge velat vara staff men inte haft tid typ. men nu har jag inte mycket skola så nu tycker jag det e en bra tid att ansöka till staff

vet själv att det inte finns många staffs online om nätterna då många har skola. jag går bara skola 2 dagar i veckan det e Tisdag Torsdag. alla andra dagar e jag rätt aktiv då jag e har någon skola. vet själv att om nätterna + tidiga mornar finns det ingen staff online för folk har skola/jobb så jag ansöker nu för att kunna hjälpa till med den biten.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag går jag ej till skolan. så går online typ 11:00 spelar några timmar går offline typ 14:30 och gör mig något att äta. tar typ 45 min att göra min mat sedan kolla jag på en film och äter min mat när den e slut så går jag online igen och börja spela med vänner. spelar från typ 17:00 till 00:00 ungefär

Tisdag går jag till skolan. e på skolan typ 09:30 e där en timme sedan tar jag bussen hem 10:30 och e hemma typ 11:00 går och göt mig lite frukost när jag kommer hem igen. äter min frukost sedan går jag och spelar tills typ 20:00 tar det lugnt till 22:00 och börjar spelar igen och sen går jag offline 00:00

Onsdag är jag ej i skolan. brukar vakna tidigare på onsdagen då jag brukar ha möte med socialen runt 10:45 på förmidagen. efter det möte så brukar jag göra mat när jag kommer hem sedan in och spela. då e klockan typ 12:00 typ spelar tills 18:00 sedan offline och gör något annat sedan online igen 20:00

Torsdag går jag i skolan. e på skolan typ 09:30 e där en timme sedan tar jag bussen hem 10:30 och e hemma typ 11:00.
brukar inte göra så mycket på torsdagen då jag laddar upp mig för fredagen så torsdag e en tråkig dag kan man säga. går online typ 15:50 då alla e hemma från skolan typ så då går jag in på unive och sedan går offline typ 21:00

Fredag ingen skola. brukar vakna tidigt på fredagar och går online typ 07:30 spelar fram till kanske 11:00 går och tar en paus och sover i typ 6 timmar går online typ 18:00 och spelar resten av natten

Lördag e jag hemma oftast om jag ej gör något. men en vanlig Lördag vaknar jag typ 11:00 och spelar hela lördagen fram till typ 04:00 går offline inte så mycket mer som händer

Söndag e jag hemma. händer inte mycket vaknar sent runt 13:00 och går Online typ 15:00 spelar fram tills 21:00 och sedan går och sover sedan börjar allt om igen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag börja spela på unive 2022-01-18 blev tyvärr p-bannad typ 2202-11-01 typ blev unbannad igen för 2 månader sedan

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej har inga erfarenheter.
men jag vet hur man ska uppföra sig som staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej :

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka