Inaktuell BOTEX | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOTEX

Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Richt

Vad heter du på discord? VILLE MOTHER FUCKER#2787

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill nu ansöka till MA då jag tycker jag vill ge nya spelare en chans att få bli medlem.

det som nu få mig att ansöka e att det verkar vara svin kul att ta intervjuer och sådant. vill gärna jobba/hjälpa till inom medlemskaps grejorna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? det e upp till er om jag ska bli medlemskaps ansvarig/MA. Jag tycker jag ska få en chans inom MA då jag e riktigt aktiv om nätter och mornar. vet att det inte e så många aktiva tidiga mornar om vardagarna så jag tänkte vrf inte ansöka och försöka hjälpa dem som behöver hjälp om mornarna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man alltid ska bemöta varandra med respekt och inte sitta och skrika på varan då det inte kommer komma någon stans om man skriker.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag va själv icke medlem på unive för typ 1,5 år sedan. och det va kul att rpa på unive dock finns det en nackdel med att vara icke det e att du ej kan bli typ polis,meko och sådana roliga jobb. så det e mitt mål

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska ju bruka alvar med sin rp. 2 man ska inte hålla på och lalla och bete sig som skit och förstöra för alla andra

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ja mitt ansvar e att fixa så bra jag kan för nya spelare samt hjälpa till inom medlemskaps avdelningen

Hur ser din aktivitetet ut? måndag/onsdag/fredag/lördag/söndag e jag aktiv från typ 11:00 till typ 01:00 tisdag torsdag så e det 06:30 till 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte just nu=)

--rep Sinan Yilmaz hälsar

🇦🇱

❤️

🇹🇷

OG UNIVE ON TOP
du e ju redan helper!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka