Accepterad Boten_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boten_

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
196
Reaction score
89
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: boten_

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill gärna bli en del av Staff-teamet för att hjälpa till på servern och stötta den fantastiska utvecklingen som redan pågår. Jag ser hur mycket de nuvarande Staff-medlemmarna lägger ner på att förbättra servern och göra den bättre än någonsin, och jag vill vara med och avlasta dem i deras arbete. Genom att bli en Staff-medlem kan jag bidra med min tid och mina resurser för att göra servern ännu starkare, samtidigt som jag ser till att våra spelare får en ännu bättre upplevelse.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Nycklarna till bilarna (en klassiker) nä men jag tycker att servern går bra nu. Det är härlig Rp lite överallt. Gängen har börjat samtala, lösa konflikter utan vapen och skit. Jobb Rpn är bra , många jobb som har börjat växa och tar det på allvar för att kunna skapa bra Rp för alla på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker samarbeta, bolla idéer och diskutera hur man kan lösa och fixa problem men också planera inför framtiden på serven.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man tar inte parti i ett ärende, man pratar med respekt, lyssnar på vad båda parterna säger i ett support ärende. Men att agera som en människa, en trevlig sådan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går sista året på gymnasiet så jag kommer försöka matcha ihop skola med RP/staff arbete så gott det går. Det vill säga ett par timmar om dagen på veckodagar och mer på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan 18onde september 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var faktiskt helper i en dag för ett tag sedan. Jag hade inte tid eftersom skolan tog upp mycket tid. Nu har det lugnat sig och jag vill tillbaka. För att hjälpa till på serven.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event och jobb,då jag inte tycker att det behövs hjälp där, tycker att jobb Rpn är på top och event ansvariga matar ut roliga events redan!

Senast ändrad:
++++++++++++++++++++REP Så otroligt kompetent, social, duktig och allmänt bara en bra individ som tar rätt beslut och är aktiv, förtjänar verkligen att bli staff han e mogen och bidrar med god rp till servern och höjer den otrolig

Antagen, låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka