Accepterad BOTDAVISH | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOTDAVISH

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/botdavish

Vad är ditt namn i verkligheten? David Ishii

Vad är ditt discord namn? Shiba Inu#0198

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Paolo. Han är 52 år gammal och kommer från Stockholm. Hans uppväxt var svår, det eftersom att hans mamma var ensamstående, och behövde jobba hela dagarna för att kunna försörja familjen. Han började även i tidig ålder bli lite "småkriminell", det vill säga att han gjorde små saker som folk knappt märkte. Det kunde vara saker som att snatta lite godis från en kiosk. Men över åren så övergick att snatta till att sno mopeder och bilar. Han var även en riktig bråkstake, och då och då utbröt det större slagsmål. Men någonstans drygt i 20-årsåldern så tog Paolo tag i sitt liv och bestämde sig för att lägga kriminaliteten bakom sig. När han hade lagt kriminaliteten bakom sig så började han långsamt bygga upp ett intresse för fordon, och speciellt motorcyklar. Idag är en av Paolos största önskningar att åka på en roadtrip på en motorcykel. Paolo är också singel och hoppas att han en dag ska hitta kärleken, som han vill leva resten av hans liv med.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag vill jobba på jobb som man behöver whitelist för. Då kan jag utveckla mitt rollspel och bli så bra på det som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill utveckla mitt rollspel, medans jag har kul, och det blir roligare att spela på en server där ens kompisar spelar på.

Hur hittade du Unive? En nära kompis rekommenderade servern till mig eftersom han spelade på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rollspel, eftersom jag är relativt ny till rollspel. Jag vill även ha kul och bidra till servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server. Denna server är även den första servern jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka