Accepterad bot yani | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bot yani

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965054177/

Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel kihlgren

Vad är ditt discord namn? Bot Yani#4949

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ola Conny och är 21 år gammal när han var liten så vart han mobbad av flera och fick lov att byta skola 3-4 gånger gånger. Hans föräldrar dog i cancer. Ola fick bo hos sin mormor och morfar som tog hand om han han trivdes att vara med dom. Ola flyttade sedan till Norrtälje när han blev ungefär 17 och började jobba på ett bageri för att få ihop lite pengar så han kunde klara sig. Han gick en utbildning i försäljning och försökte bli bilhandlare men det gick ej så han började råna och sno bilar och annat för att få ihop pengar. idag vet ingen vart han är eller hur han ser ut. Hans favorit bilar är en Nissan Skyline r34 och en Tyota supra mk4 då han sett mycket filmer om dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bidra till bra rp. jag vill kunna ha jobb Jag vill kunna skriva i twitter. Jag vill också vara medlem i en server som har stor utveckling och bra rp från många spelare och bra staffs som gör ett bra jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare som har bra rp. mindre moddare och aktiva staffs som gör ett bra jobb

Hur hittade du Unive? när jag laddade ner fivem så såg jag multistaden fast nu heter den unive och hört från många kompisar och spelade lite grann på multistaden då den hette så

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill att min karaktär ska leva det livet han vill och inte som andra vill i denna stad och vara glad samt att min karaktär ska skaffa många vänner och vem vet kanske till och med en familj i staden. ha kul och skaffa vänner och sprida bra rp till nya spelare som kommer in så unive växer och blir större än vad det är

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa så bra rp som möjligt. Skaffa jobb och hjälpa till så att servern ej dör eller tappar spelare på grund av för lite arbetare. Få så bra rp upplevelse som möjligt och ha det roligt med alla på servern staffs och icke staffs

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu hade en annan server men det blir nog inget mer med den förs ett bra tag framöver

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka