Nekad BOT sebbe | Whitelist ansökning [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BOT sebbe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864440798/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbe#1097

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år gammal han har precis flyttat in till multistaden och han heter Sebastian Granqvist och han har 2 bröder och 2 systrar han jobbade som polis i en annan stad som heter original men det hände inget där så han flyttade hit han skulle gärna vilja bli polis här med men han blir arg ganska lätt om man snackar skit om nära vänner och familj, men då kommer ju en lite bättre sak om honom att han kan prata lugnt och snällt med folk de har tagit fast i häktet och på trafikstopp han är väldigt smidig och snabb han är trevlig mot kolleger också.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker attjag ska bli wl för att jag kan bidra med roligt rp och jag älskar när det är mycket spelare inne och många roliga scenarion och samma kan jag erbjuda till servern med det menat så kommer jag ge servern mycket scenarion och roligt polis rp och jag kommer att rapportera till staffs eller supports om jag ser något dåligt rp eller moddare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har sett att den är stor och jag kan alla regler sedan så finns det många +reps på alla staffs och supports

Hur många timmar har du på FiveM? 698,7

Hur hittade du Multistaden? på server list

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej! det har jag aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja göteborg city rp

Senast ändrad:
Tillbaka