Nekad Bostrom | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bostrom

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? Bostrom_11

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dizzy Ali född 2002-02-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, kreativ och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Dizzy Ali och föddes 2002-02-02 i en väldigt liten by här i Sverige, hans Pappa va en professionell fotbollsspelare och hans mamma va en väldigt framgångsrik egenföretagare. Men redan i ung ålder kände han sig både utanför och ensam, han va ofta hemma själv och det gjorde så han kände sig väldigt ensam. Redan i ung ålder så festade han väldigt mycket och redan som 15 åring som började han med droger och hamnade snabbt i missbruk, hans föräldrar märke ingenting pågrund utav att dom alltid hade fokus på deras jobb, han hamnade snabbt i fel kompisgäng och började med att sno bilar men där efter gick allt snabbt. Han hade en hemmafest tillsammans med sina kompisar när det plötsligt rusar in 2 maskerade personer och skjuter Dizzys bästavän 2 gånger i magen, Dizzy försökte rädda hans liv men hans liv gick tyvärr inte att rädda. Efter den dagen bestämde Dizzy för att hämnas för sin väns bortgång, han åker ut med sina vänner och letar efter personerna som sköt och ser dom på torget, Dizzy hoppar snabbt ut och skjuter båda två, Dizzy åker tyvärr in i fängelse pågrund av detta och får avtjäna 5 år inne på Kumla. Nu när han har kommit ut så valde han att flytta till staden Unive för att försöka komma bort från kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion som både är kul för mig men också för motparten. Jag kan även bidra med en rolig och härlig stämning

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att ”vinna” utan att man också ska spela för motpartens sida och låta han också ha en chans att vinna och ha rolig i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming är när du tar information utanför spelet och använder det ig, suntförnuft är att du ska tänka logiskt och att du ska kunna tänka på t.ex konsekvenser osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka