Nekad bosssse | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Johanzzzzzon

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Risab Augovski 22år gillar att skruv med bilar och trimma dom då han har gjort de sen han var liten då han va med sin pappa i garaget sen han var 5år och hållt på med allt möjligt men nu så lever han själv med sin bror Kiab Augovski då både hans mamma och pappa dog, hans pappa dog för 4år sen i en bil olycka och hans mamma för 1år sen då hon blev ihjäl körd på gatan. Risab och Kiab tog de rätt hårt och de var tufft i början men nu så har dom kunnat fokusera på sig själv. Risab är 50% svensk och 50% somalisk då hans pappa var från somalien och hans mamma från sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket hög rp nivå samt att jag kommer göra sociala scenarionen och lång dragna med bra rp och roliga scenarion både för mig och andra parten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda parterna i ett scenario så att jag inte bara spelar för att jag ska vinna de utan 50/50 och att man kan ha roligt även om jag förlorar ett scenario

Hur hittade du Unive? Kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka