Inaktuell BossmansHouse | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BossmansHouse

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197962179160/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? BossmansHouse #3597

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 1983

Berätta om din karaktär. Jack Zalman är född 1980 och är knappt fyllda 40. Han är en laglydig man med en passion för rättsväsendet i sin helhet. Tidigare bodde han i San Andreas där han var en praktiserande försvarsadvokat i 3 år. All tid spenderades i stort med att försvara brottslingar och få dessa friade. Allt från fortkörningar till mord.
Nu har Jack fått nog av all kriminalitet världen över, han är frustrerad av alla dessa brottslingar som öppet springer på våra gator utan hinder. Han hyser ett väldigt speciellt agg mot alla dessa självnämnda "streetracer/tokyodrift'ande/baspumpande" galningar som blåser 300km/h rakt igenom centrum. Denna brottspandemi måste stoppas till varje pris. Fler poliser behövs och det är precis vad Jack vill bidra med. Han siktar på en karriär inom Polisen och kommer inom kort uppnå titeln Polis Chef! Det första Jack kommer göra när han innehar sitt medborgarskap är att söka till Polisen, uppfylla alla förväntningar därefter ge sig ut på gatorna och skydda våra invånare mot dessa förskräckliga brottslingar. Det kommer bli fantastiskt, vi kommer bygga en mur, den bästa muren och brottslingarna kommer få betala för den!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att min Livserfarenhet (tack vare min gedigna ålder) samt flerårig erfarenhet av rollspel på en hög nivå via strikta servrar som Nopixel kan bidra till att skapa och höja rollspels nivån samt skapandet av fantastiskt spännande scenarion. Jag är alltid öppen för att mottaga samt ge konstruktiv kritik vilket bidrar till en positiv utveckling av vårat community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom min karaktär strävar efter en karriär inom rättsväsendet (jag känner att det behövs aktiva äldre spelare) så följer det naturligt att söka sig en whitelist.

Hur hittade du Unive? Via en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har 4år's erfarenhet av Rollspel på Nopixel samt 1år på Twitch RP där vi pratar Engelska. Mina karaktärer har därför alltid haft en typiskt Amerikansk eller Brittisk stil. Jag känner ett sug för att utveckla min Svenska karaktär inom rollspel och vart därav rekomenderat Unive's RP server. Det är också välldigt kul att få en annorlunda upplevelse på Svenska.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nopixel samt TwitchRP. Inte så aktiv på dessa då jag kände ett sug för RP på svenska efter 4år av engelsk RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka