Accepterad BossMann | Medlem ansökning [Malteeelök]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BossMann

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dcYVkFxuJU/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Cronberg

Vad är ditt discord namn? B̵͋́ȏ̸̎s̵͛̿s̶̓̈́M̸̊͘a̸̝͐ń̷͌#9973

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Gustavo är uppväxt i ett skit område. Han behöver alltid stjäla för att kunna äta på kvällarna och stjäla kläder för att ha råd med nya kläder. Gustavo är egentligen väldigt Svensk men han växte upp i ett område där han lärde sig saker som inget barn ska behöver veta. Som barn gick Gustavo också igenom saker som INGEN ska behöver gå igenom. Gustavo blev slagen för att han inte hade lyssnat på sina föräldrar han blev mobbad för att han inte hade råd med nya kläder, medans alla på hans skola gick runt med Gucci, Prada och Louis vitton. Gustavo orkade inte längre. Han ville inte leva ett liv där han inte än älskad av någon. Gustavo visste att allt skulle lösa sig om han tog sitt liv. Istället för att ta sitt liv så började Gustavo ta tag i sitt liv och studerade till en Kemi lärare. Han pluggade i många år och pengarna han använde var stulna antingen från folk eller butiker. Allt gick bra för han men han gick fortfarande i gymnasiet. Gustavo liv vände helt när polisen stormade hans lägenhet. vid den tiden hade han blivit 18år och han åkte in för narkotika brotta och vapeninhav samt rån.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem till unive för att jag vill hitta en bra Svensk RP server. Unive var faktiskt en av de första serverna jag var med i. Så jag hade helat komma tillbaka och bli en del av Unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att alla mods/Staffs värkar vara mogna och vet hur man beter sig. Det är mycket nice att det är mycket folk på servern och servern

Hur hittade du Unive? Det är faktiskt en vän som rekommenderade mig om Unive och jag tyckte att servern verkade bra så jag tänkte ge servern en chans, och sen tyckte jag servern var bra så nu vill jag ha medborgarskap

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att skaffa så många vänner som möjligt och att få så många som möjligt att ha en rolig stund.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att att bli ServerVakt/Trainee och att folk på servern har de bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var Online varje dag på en annan servern med märkte att staffsen inte var så bra och att man blev bannad för minsta lilla. Men om jag bliv medborgare så kommer jag direkt överge den servern och börja på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp jag förstår det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka