Nekad bosseshalky | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bosseshalky

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mijo

Vad är ditt discord namn? Shalky

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anthony Brown som är en 27-årig driven individ som har haft en mycket god uppväxt. Han har alltid varit ambitiös och övertygad om att han kan uppnå vad han än sätter sin sinne på. Med sina imponerande tänkande och prestationer och sitt starka sinne har han snabbt klättrat uppåt i sin karriär. Anthony är också känd för sin snabbhet och envishet. han ger aldrig upp när det kommer till att övervinna hinder eller lösa problem. Han är också självständig och ansvarstagande, och hans respektfulla och lojala natur har hjälpt honom att bygga upp ett starkt nätverk av människor som stöttar honom. Han har en kompis som heter Amir Hodzic

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min egenskap att anpassa mig till olika roller och rollspela realistiskt med andra spelare, samtidigt som jag skapar spännande och kreativa scenarion för att hålla RP-upplevelsen intressant och engagerande för alla spelare på servern. Jag är jätte aktiv och jag är en lojal och lugn och social person.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och inte alltid behöver vinna ett scenario. Det blir bara tråkigt när man rpar jag tycker själv att man ska ha en liten chans för alla att få vinna bara så man inte vinner hela tiden och gör det tråkigt för andra spelare på servern.

Hur hittade du Unive? Spelat här tidigare och sett massa kända streamers streama här och att den är så känd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka